Przed wizytą w hotelu

Ważne, jeśli chcesz odwiedzić Hotel

 1) Kontakt telefoniczny

"Nasze psy" większość czasu spędzają w ogrodzie, a każdy wie jak szczeka pies na widok obcej osoby. Gromadne szczekanie naszej sfory powoduje potężny hałas i odbiera możliwość rozmowy. Jako, że Hotel nie mieści się na bezludnej wyspie ;-) musimy dbać o dobre sąsiedztwo i szanować otoczenie.

W związku z powyższym prosimy, aby wszelkie odwiedziny hotelu (w tym przywiezienie i odbiór pieska) ustalać telefonicznie. Pozwala nam to zamknąć zwierzęta w domu na czas Państwa wizyty.

Dzięki temu psy nie denerwują się, a my możemy swobodnie z Państwem porozmawiać.

 2) Szczepienia i stan zdrowia

Zwierzęta przed przyjęciem muszą być odrobaczone i posiadać aktualne szczepienie przeciw wściekliźnie. Zaleca się zaszczepienie (minimum trzy tygodnie przed planowanym pobytem) na choroby zakaźne i zaraźliwe, takie jak kaszel kenelowy, które w grupie zwierząt roznoszą się błyskawicznie. Należy dostarczyć książeczkę zdrowia zwierzęcia.

W okresie letnim warto zadbać o zabezpieczenie przeciw kleszczom. Na miejscu mogą Państwo nabyć obroże Foresto, a jako naturalną ochronę przeciw insektom oferujemy w sprzedaży czystek przeznaczony dla psów.

Jeśli pies jest w trakcie leczenia, prosimy o dostarczenie zaświadczenia od lekarza, że choroba nie przenosi się na inne zwierzęta i ludzi.

Jeśli przed planowanym pobytem w Hotelu zauważą Państwo u swojego pupila jakiekolwiek niepokojące objawy prosimy udać się do weterynarza aby sprawdzić stan zdrowia psa. W ten sposób dbają Państwo o swoją pociechę, ale również o bezpieczeństwo naszych gości.

 3) Nie przyjmujemy do naszego Hotelu suk w trakcie cieczki.

Jeśli planują Państwo pobyt suni w naszym Hotelu, który może zbiec się z wystąpieniem cieczki, prosimy o konsultacje z lekarzem i ewentualne zabezpieczenie.

 4) Nie przyjmujemy psów wykazujących agresywne zachowania w stosunku do ludzi.

W naszym Hotelu dbamy o komfort i bezpieczeństwo naszych podopiecznych oraz nasze własne. Jesteśmy w stanie odróżnić psa, który przeżywa rozłąkę z właścicielem i jest wystraszony, od psa którego reakcji w stosunku do nas nie jesteśmy w stanie przewidzieć. Chcemy aby wszystkie przebywające u nas psy miały równe szanse podczas wspólnych zabaw w ogrodzie.

Właścicieli psów widniejących w wykazie ras agresywnych zapraszamy do kontaktu telefonicznego, aby ustalić indywidualny termin spotkania dzięki czemu poznamy psa i zadecydujemy o jego przyjęciu do Hotelu. Psy z ww. wykazu przyjmujemy poza sezonem wysokim (15.06 - 15.09), okresem świąteczno-noworocznym i feriami zimowymi.

Psy o dużych "możliwościach technicznych" spędzają u nas czas na wybiegu tylko z opiekunem, bez towarzystwa innych psów. Jest dla nich przeznaczona część Hotelu w której nie ma ryzyka konfliktu z innym psem.

 5) Zawartość walizki

Poza legowiskiem, warto dostarczyć ulubioną zabawkę, kocyk lub inne akcesoria, które zminimalizują stres związany z rozłąką i nowym miejscem. Mile widziana ulubiona karma i przysmaki, które pies jada na co dzień (aby uniknąć "rewolucji żołądkowych").

Jeśli myślą Państwo o zmianie karmy możemy pomóc w jej wyborze i przy jej wprowadzaniu podczas pobytu psa w Hotelu.

 6) Przed hotelem

Ze względów bezpieczeństwa oraz zachowania dobrych stosunków sąsiedzkich (ruch samochodowy, obecność dzieci, dzika zwierzyna) prosimy o wyprowadzanie i wprowadzanie psów do samochodu na smyczy. Jeśli planują Państwo przybyć do nas pieszo prosimy również, aby na drodze wewnętrznej prowadzącej do Hotelu prowadzić psa na smyczy.

Na terenie Hotelu na Państwa psa czeka już pełna swoboda :)

 

Kontakt

HOTEL "PSIA CHATKA"
kom.     +48 602 204 426

   e-mail: psiachatka@gmail.com

Zapraszamy na nasz fanpage, gdzie mogą Państwo obejrzeć filmiki i albumy ze zdjęciami naszych czworonożnych gości. 


Numer rachunku bankowego 

Opłat za rezerwacje oraz pobyt w hotelu można dokonać przez wpłatę na poniższe konto.

mBank: 61114020040000380276004710

Przed dokonaniem płatności, prosimy ustalić termin telefonicznie. W tytule przelewu prosimy o podanie imienia psa oraz termin pobytu w Hotelu.